1. Oferta i sprawdzenie terminu

Zachęcamy do umówienia się na spotkanie z nami w naszym showroomi'e, konsultacje dla narzeczonych organizujemy w tygodniu w godzinach popołudniowych do nawet późno wieczornych. Poznajemy Wasze oczekiwania, styl oraz szczegóły, które są nam potrzebne do przygotowania oferty dopasowanej specjalnie dla Was. Nie ma u nas problemu z miejscem parkingowym, a samo spotkanie jest niezobowiązujące. 

Termin wstępnie rezerwujemy na okres siedmiu dni, w tym czasie mamy nadzieje, że zdążycie zapoznać się z przygotowaną przez nas ofertą po czym oczekujemy odpowiedzi z Waszej strony.  


2. Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Tak, oczywiście. Nasza pracownia oraz showroom znajdują się w Tarnowskich Górach przy ulicy Bytomskiej 11. Nie ma tutaj problemu z miejscem parkingowym, a na odbiór zamówienia umawiamy się osobiście.


3. Czy zajmujecie się florystyką oraz żywymi kwiatami?

Tak, stworzymy dla Was przepiękne dekoracje kwiatowe skrojone na miarę Waszych oczekiwań. Florystyką ślubną jak bukiety czy butonierki także wykonujemy.


4. Jak wygląda sprawa dekorowania?

W pierwszej kolejności musimy znać waszą datę ślubu, aby sprawdzić czy mamy wtedy wolny termin. Następnie dowiadujemy się jaki styl chcielibyście na waszym weselu. Umawiamy się na konsultacje z narzeczonymi w naszym biurze, gdzie dobieramy każdy element, przedstawiamy ofertę oraz dogadujemy szczegóły i budżet. W dniu ślubu dekorujemy Wasze sale weselne, samochody, kościoły, a po wszystkim przyjeżdżamy wszystko posprzątać, a Wy cieszycie się najważniejszym dniem w Waszym życiu


5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Najczęściej zamówienia realizujemy do 21 dni od momentu dopięcia na ostatni guzik, czyli akceptacji projektu, zamówienia. 


6. Jak się z Wami kontaktować?

Można się z nami kontaktować na wiele sposobów, poprzez media społecznościowe jak Facebook, Instagram, do których śledzenia zachęcamy, bo każda nowość jest tam publikowana. Zachęcamy również do korzystania z zakładki ''Formularz kontaktowy", tylko pamiętajcie podać Wasze namiary. W zakładce kontakt, jest również numer telefonu.


7. Widzieliśmy zdjęcie z podziękowaniami dla rodziców, też takie chcemy!

Owszem mamy taką propozycje, wówczas jeżeli macie to podsyłacie nam Wasze zdjęcie, a my je przerabiamy oraz oprawiamy, a jak nie to, umawiamy się na sesję zdjęciową gdzieś w okolicy, pamiętajcie żeby zabrać ze sobą uśmiech do zdjęcia!


8. Zastanawiamy się czy fotobudka to dobra atrakcja na wesele, doradźcie.

W naszej opinii fotobudka to świetna atrakcja na wesele, dostarcza mnóstwo zabawy gościom, nasi animatorzy odpowiednio dbają o to, aby wokół niej panował uśmiech i zadowolenie. Zawsze gorąco zachęcają do robienia zdjęć, pomagają wybierać gadżety oraz instruują jak korzystać z Lustereczka. Jeżeli zdecydujecie się na nasze fotolustro w pakiecie z dekoracjami, drink-barem oferujemy atrakcyjne zniżki!


9. Czy wykonujecie indywidualne wzory zaproszeń, winietek, papeterii?

Tak, koszt ustalany jest indywidualnie,  prowadzimy konsultacje projektowe jak ma wyglądać produkt finalnie, można posiłkować się inspiracjami znalezionymi w internecie, a my postaramy się o całą resztę.


10. Automatyczny barman - BARMIX , ale z czym to się je?

Nasz automatyczny drink bar robi pyszne koktajle w zaledwie 12 sekund! Wystarczy wybrać drinka, wpisać jego numer na klawiaturze i potwierdzić "enter". Do wyboru jest aż 8 menu do 12 drinków w każdym, także bezalkoholowe! Drink-bar wynajmujemy na całe wesele, dowozimy, uruchamiamy, a następnego dnia sprzątamy. Posiadamy także własne szkło tak aby zapewnić wysoką jakość produktu.  


11. Jak zamawiać?

Zamówienia składamy albo poprzez stronę internetową w zakładce sklep albo mailowo. Przy składaniu zamówienia najważniejsze jest podanie kontaktu, gdyż będziemy nawiązywać z Wami rozmowę, aby dopiąć wszystko na ostatni guzik, tak abyście byli zadowoleni tak samo jak my.